Den här lilla historien om när jag gick vilse på väg hem från skolan..

Jag sitter och har en trevlig konversation med Joe (Cs bästa kompis, min "värdbror") på facebook då vi kom in på ämnet att jag ska ta körkort.

Joe: I can't picture you with a license... lol
Jag: Neither can I.
Jag: So when I come back in like March next year I will be able to drive. Hopefully. Don't hold your breath.
Joe: Haha I'm sure that you will, now finding your way back to the house, now thats another thing.

Jag kommer aldrig komma i från det att jag en gång (kanske två) gick vilse när jag gick hem från skolan ensam första gången! Ni som läst bloggen från början vet vad jag snackar om. Dock ska det tilläggas att den andra gången jag gick vilse hittade jag hem till slut, efter en halvtimme.

Kommentarer
Postat av: issy [frida]

hehe :p



btw gillar din header! ha en bra dag! :)

Postat av: Anonym

haha jag kommer ihåg att jag skrattade när jag läste de :D

2009-08-13 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback