to ditch, or not to ditch?

HELLOJ.

Imorgon är det senior ditch day för North Canyon seniors. Jag är mycket väl medveten om att jag inte är en senior, men alla, och jag menar alla, jag umgås med ska skolka. Hmn. Jag har inte bestämt mig än. Cindy sade dock att om jag kände mig krasslig imorgon kunde hon sjukanmäla mig ;)

Veckan har varit otroligt lång. Imorgon är det dock fredag, sen är det PROM! Och nästa vecka åker jag till NYC... det går alldeles för fort. Men jag är excited över att träffa Monster igen!

Värdelöst inlägg. Hur som helst. Jag ska ta en nap, jag är trött.
puss

Kommentarer
Postat av: Adam

Emilia?! Skolka?! Går inte i samma mening :D haha

2009-04-24 @ 07:39:08
Postat av: Ninja Ister aka Mamma

Jag tycker att du låter lite rasslig... kanske lite feber också?

Postat av: Monster

Och jag är excited över att få träffa dig igen! Kram

2009-04-24 @ 13:05:11
Postat av: Ivan

Hej!

Hur gammal var du när du åkte till USA?

2009-04-24 @ 18:14:23
Postat av: Anonym

Hihi, busigt av dig att skolka ^^,

2009-04-24 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback