tankar igen..

Idag har jag sett min bästa vän fått sitt hjärta krossat då en av hennes närmaste släktingar dog.
Idag har jag saknat er därhemma så det gör ont.
Idag har jag skrattat så jag fick ont i magen för Mariah är hysteriskt rolig.
Idag har jag testat mina jeans som jag kunde ha på mig när jag flyttade hit, jag kan inte det längre.
Idag har jag funderat och kommit fram till att den amerikanska maten får mig att må skit och min kropp känns som någons annans.
Idag har jag hört Ricky säga "I can so do her" 7 gånger under lunchen då diverse tjejer gick förbi oss i the hall.
Idag har jag blivit kallad "muy bonita" av en Mexican.
Idag har jag blivit kittlad av Mr. A i skolan tills jag började gråta av skratt.
Idag har jag massa läxor att göra.. Har jag börjat? Nej.

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister

Visst längtar du lite efter mammas mat? Med sallad och allt?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback