sooool, 36 grader varmt och ny baksida!

HEJ!

Idag är det varmt, 36 grader och inte ett moln på himlen. Jag har nyss legat ute och solat i en timme och sen tog jag mig ett dopp i poolen :] Vår baksida är nu klar, gräs och nya plantor och stenar. Superfint! Jag har också svarat på fler av era frågor som ni kan läsa i inlägget under. Jag blir så glad av era kommentarer!

Jag har också hunnit med att prata med mamma, och imorgon är det mina käre fars födelsedag!! Dock kan jag inte ringa men jag skickar ett mess, pappa! Nu sitter jag här och målar naglarna och försöker övertala Mr. A via sms att vi ska åka och käka lunch. Lättare sagt än gjort!

Imorgon är det tillbaka till skolan och min älskling zeeeena är i Texas så det kommer vara tomt utan henne! :(


bild på baksidan :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jisses, vad jag är avis på dig. Jag vill oxå!

Vad fin baksidan blev :)

2009-04-20 @ 07:54:30
Postat av: Anonym

älskar att du uppdaterar så himla ofta ^^



btw, fin baksida (=

2009-04-20 @ 14:59:31
Postat av: malin

ååh vad fint det har blivit! saknar dig gumman, hoppas du njuter riktigt av den sista tiden nu :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback