name the internal and external parts of an earthworm..

Hejsan!

Idag hade jag biologitest, och nu kommer ni bli stolta över mig! Testet var muntligt, du skulle kunna nämna en masks organ och de delar som finns på utsidan av en mask.. (Jag vet vilken sida som är huvudet nu!) Anyways, de tre personerna som hade högst betyg i klassen (ett A varje quarter under den här terminen) fick ge testet, itsället för att ta det. Det betydde alltså att han litade på att de kunde alla delarna av masken tillräckligt noga för att ge testet, + att vi fick 100 % på provet, även fast vi inte tog det.. Och vet ni vad? JAG gav testet! Mahaha, det är tre personer i klassen som har A och jag är en av dem. Är ni inte stolta över mig? Så nu komer jag drömma om "esophagus, ventral nerve chord, nephridium" osv.. That made my day! (btw, masken var äcklig, vi dissikerade och det var inte allt för vackert)

Just nu i engelskan håller vi på att läsa The Great Gatsby, jag har bara läst ett kapitel än så länge, men författaren i sig är väldigt intressant så det här kanske är en bra bok?

Nejni, nu ska jag kolla på Criminal Minds, dessutom är det ett nytt avsnitt ikväll på tv! Yay! Bara fem veckor kvar i skolan nu också.. Det börjar märkas på alla. Låg närvaro och trötta elever.. Oh well. Jag saknar min Mr. A som jobbar varje veckokväll, så vi hinner knappt ses. Inte ens i skolan då han har halvdag och inte stannar över lunchen. Livet är orättvist!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha jag är stolt över dig Emilia! <3

Postat av: fråga

hur bra var du på engelska innan du åkte? var du bekväm i att prata engelska? Jag vill gärna åka som utbytesstudent men jag är så nervös för att prata engelska. Gissar i att man kommer in i et snabbt men hur var det för dig?

Tack för svar!

2009-04-16 @ 20:20:50
Postat av: Lisa Göransson

gu va kul att det gick bra med masken ;) men vem är Mr. A? :D Ha det bra Billa :)

2009-04-20 @ 11:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback