it's only gonna make me strong

Det har varit några jobbiga dagar på sistone. Jag vet inte varför. En del av mig vill tillbaka till Sverige och en annan del vill bara stanna. Hemlängtan har varit rätt jobbig idag och igår. Men det är sådant som händer, det blir nog bättre snart. Tack för alla kommentarer från er, jag uppskattar det!

Idag har några arbetare varit här och jobbat på baksidan. Gräs, nya plantor och massa annat. Det blir nog snyggt till slut. För övrigt har regnet öst ner, det har åskat och det är kallt, 14 C och kall vind. Det var egentligen planerat att jag och Mr. A skulle till Grand Canyon idag och stanna över natten, men vädret där uppe är tydligen snö och is så vi ska åka på Måndag istället över dagen.

Det har diskuterats litegrann och det ser ut som att vi kanske kommer besöka Las Vegas innan jag åker härifrån. Jag vill se The Hoover Dam, och den är 45 minuter ifrån Las Vegas så kanske kommer jag se the home of panic at the disco innan jag lämnar USA? Haha!

Nu ska jag ta mig en dusch, sen ska jag ut och luncha med Mr. A! Hoppas ni har det bra.

Kommentarer
Postat av: Linn

OMFG!!!Las Vegas!! Kan inte beskriva hur avundsjuk jag är :P Hälsa Panic från mig! Men hälsa inte Brendons nya flickvän :S haha!

Postat av: Ninja Ister

Härhemma längtar vi efter dig och hoppas att du har det bra!



Vi har haft kring 15 grader här också - men här är det varmt...

2009-04-12 @ 22:48:11
URL: http://isterister.wordpress.com
Postat av: mickis

saknar dig!

2009-04-13 @ 13:48:49
Postat av: Vinetta

Man blir riktigt nyfiken på den där Mr.A :P

2009-04-13 @ 18:47:17
Postat av: Lisa

Kul med las vegas! =) ha det så bra!

2009-04-13 @ 23:19:46
URL: http://lisaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback