half day, lunch, the mall & swimming

HEJ!

Idag hade vi bara en halvdag vilket betyder att vi slutade klockan elva. Funkar för mig. Efter skolan kom mr. A och hämtade upp mig och vi åkte och käkade lunch i gallerian där vi träffade tim & zee. Vi åkte sedan till mitt hus och umgicks.

Det slutade med att jag blev iknuffad i poolen, likaså Zee. Sen badade vi ett tag. Dock var det aningen kallt. Brody bestämde sig för att han också ville bada.. Uuuuh.

Imorgon har jag quiz i the great gatsby igen, sen bär det av till NYC torsdag morgon. Fem timmar tar det mig att flyga från Phoenix till NYC. Vad ska jag göra i fem timmar?

Puss





Kommentarer
Postat av: Monster

Vila, läs, lyssna på musik, skriv en handlingslista, köp en gudiebok på flygplatsen och njut av att du är "på resa". Mummu och Ukki har satt in en överraskning på ditt konto :). Vi ses imorgon! Kram

2009-04-29 @ 13:08:00
Postat av: Emmy

En vääldigt konstig fråga men finns det många Stora! spindlar i Arizona :S ..? hehe ^^

2009-04-29 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback