ännu en fråga

Frågan om pengar att ta med sig beror alldeles på. Det jag spenderar mest pengar på i månaden är
Mobilräkning: 80 dollar. Skollunch: 3-4 dollar om dagen x 20 = 80 dollar i månaden.

Det beror nog alldeles på var du bor också. Bor du i en storstad kanske du gör av med mer pengar? Räkna också med utgifter som för shampoo, balsam, toalettartiklar över huvud taget. Spelar du sporter så kommer det utgifter med det, vissa klasser kostar pengar, i början av året måste du köpa skolmaterial osv.. I Oktober har du homecoming då du köper klänning eller vad du nu vill bära, i april har du prom, biljetter för event på skolan osv..

Angående att önska sporter på skolan, det är inget jag vet att man kan göra men jag vet att de flesta skolorna i USA har sporterna: football, soccer, volleyball, tennis, cross country, track & field, baseball, softball, wrestling, basketball. Min skola har även badminton, swim & dive och golf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback