All that we see or seem is but a dream within a dream - edgar allan poe

Busy busy day. Idag kom jag hem från skolan, gjorde mina chores, zena hämtade upp mig och vi åkte till nagelsalongen. Jag har nu franskt manykerade naglar. Efter det speedade vi till Tim och umgicks med honom.

Imorong följs detta schema:
9: vakna
10-11: gallerian, köpa purse och örhängen för prom
12-14: duscha & ta en nap
15: hair appointment hos frisör; fixa håret
16-18: get ready for prom!
18: middag med Mr. A, Zee & Tim på en italiensk restaurang
29.30-11.30: PROM!
11.30 - ? : drive-in movies utomhus med Mr. A :)

Bilder från balen kommer nog på söndag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Ninja Ister aka Mamma

Och det ska vara MÅNGA bilder.



Älskar dig, mitt Lilla Hjärta!

Postat av: Anonym

PROM! :D

2009-04-26 @ 00:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback