102 F... jag smälter!

102 F sade min telefon idag när jag kollade vädret. 39 jävla grader varmt, i APRIL! Jag är så glad att jag inte stannar till Juli. Så jag var uttråkad och jag såg en av kommentarerna var att jag skulle ta mer bilder. Det tråkiga är att jag tar massa bilder men jag lägger aldrig upp dem på bloggen. Så her we go. Några bilder från mitt USA år såhär långt..


zena och jag :)

bröderna joe och mike (inte tvillingar!)

tim och mark!

michelle är söt bland skoltidningarna

taylor och tim. creeeep!


jag i cowboy hatt när vi campar :)

spencer, tyler och joe :)

wrestling!

zee och jag

luuuunch!

mara och jag

wrestlinglaget <3

zena och jag provar klänningar. jag köpte den inte!

tjejer på wrestling banquet

lunch under class color day

juniors! jag, zee och joe. hårfärg i ansiktet!

mara och jag, homecoming carnival

min första amerikanska high school fotbollsmatch

tv production gänget som förgyller mina dagar. jag, mara, niqi, travis och mariah (som inte är med på bild.) jeremy lämnade oss dock för en annan skola, vi saknar dig jeremy!

Kommentarer
Postat av: Freddie "The MF" Forslund

vafan Emilia stanna där borta. vi vill inte ha tillaka dig här i Gävle:D en sak måste jag erkänna här och nu, jag vart imponerad av bloggen.. trodde inte du var såhär skicklig. men samtidigt, dom kunskaperna kan ha slinkit förbi mig av någon anledning. ha det gött ! ps. jag förväntar mig att du bjuder alla du känner på en fet middag när du kommer hem. /Freddie

Postat av: anna

undrar bara om du tyckte/tycker att det är svårt med att göra alla arbeten på engelska eller kommer det med tiden likosm? kul med bilder!

2009-04-22 @ 17:32:26
URL: http://westman.blogg.se/
Postat av: R

Gud vad kul med bilder mkt roligare ju :)

2009-04-22 @ 21:42:56
Postat av: Maja

skoj med bilder! Riktigt roligt :)

Jag är så avis på dig, du har så kul!

Mera bilder ! :D

2009-04-22 @ 21:56:39
Postat av: malin

det var roligt av få se en del bilder :d <3

2009-04-23 @ 09:44:34
URL: http://malinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback