you know, I actually don't!

Ny vecka. Idag har jag fått det mesta gjort för newspaper, de frågade till och med mig om jag vill gå på try outs för the badminton team. Jag tackade snällt nej. Imorgon ska jag ut och springa med CJ. Soccer season - here I come. Eller inte.

Idag var första dagen utan matte. Hallelujah! Istället har jag television production. Nu håller vi på med att göra en trailer för filmen Transformers. Så det är rätt kul. Vincent jr kikade förbi och klagade för att jag inte var på matten med honom.. The swede is missing.

Idag fick jag också frågan "so you speak.. swedish?!" "yes".. "Really?". Amerikaner är så smarta. Sen bad han mig säga en sak på svenska, och de gjorde jag. Så frågade han "var det inte svårt?". Tycker du det är svårt att säga en mening på engelska, vännen?

Min dag har i alla fall varit bra. Förutom att jag freakar ur på min fucking biologi-lärare. Han är störd i huvudet and I'm gonna fail on my test tomorrow. Whatever. Jag har fått komplimanger för min engelska vilket är jättekul! Jag har bara varit här i tre veckor och improved so much!

Nu ska jag in i duschen, alla läxor är gjorda och om en halvtimme är det one tree hill! Nya avsnitt - I like. Cindy och jag tittar både på det och Gossip Girl! Sen kommer CJ hem från jobbet så han, jag och Joe ska se transformers. De i TV production hade redan sett den i skolan, för några dagar sedan. Jag har sett den förr men jag bör se den igen om jag ska göra trailern.

That's it for today.

Kommentarer
Postat av: Ister

Låter som om allting flyter på bra!

Postat av: Ellen

Haha sånthär är roligast att läsa...om hur dumma vissa amerikaner verkligen är! Det är inte bara fördomar, dom är dumma. Vissa iaf! ;)

2008-09-10 @ 23:09:25
URL: http://ellens.devote.se
Postat av: emma

Haha, på tala om one tree hill, här i sverige så har det börjat om från allra första början och jag kunde inte undgå att tänka på dig det första jag gjorde. Saknar våra mysiga fredagar med avsnitten!! ;) Kram

2008-09-12 @ 14:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback