we become desolate.

Last night var mys! Bentes hus är amazing. Hur som helst så var det kanske 10 personer där, majoriteten tjejer. Vi åt fajitas, badade, mördade piñatan och snackade skit hela kvällen. Sen kastade vi ner Bente i poolen, så hennes plattade hår blev alldeles messed up :) It was fun though.

Idag har jag varit till the mall. Jag inhandlade nytt smink, två nagellack, balsam, nya armband och en tröja. Jag älskar sephora. Självklart hann vi med Starbucks också. Nåt creep som jobbade i en sminkaffär frågade om jag och Jess var syskon för vi är ungefär lika bleka. Och forever 21 var verkligen en besvikelse. Likaså Hollister. Hollister är huge här. Alla tjejer går runt med t-shirtar därifrån - men jag gillar inte alls affären. Dock spelade de bra musik. Cobra Starship, Paramore och Simple Plan.

Nu har jag nyss duschat så mitt hår luktar gott efter mitt nya balsam. Vi ska snart ha en big sunday dinner, sen ska jag måla mina naglar och somna på soffan framför någon film. Igår skulle vi kolla på Nation Treasure och jag somnade efter 10 minuter.

Imorgon ska jag presentera min idé för tv-production.. Det är om the fashion class på skolan, och vi ska göra ett tv-program som ska visas på alla skolans tvapparater. Berättar mer om det sedan! Det kommer nog bli intressant. Och på tisdag så har vi ingen skola för det är någon judisk högtid. Jag klagar inte!

Nej nu ska jag byta lakan i sängen och sedan hjälpa Cindy att duka. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ister

"Nån judisk högtid"... men berätta då, ge oss lite allmänbildning... vad är det för högtid?

Postat av: Ister

Är det Yom Kippur, försoningsdagen?

2008-09-29 @ 21:22:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354
Postat av: Jessicas

sv: "This video is not available in your country." wow, that sucks. säg vad låten heter så får jag kolla upp om det finns någon video som kan visas här också.



<3 miss you.

2008-10-01 @ 19:42:18
URL: http://jesscag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback