thank you for having faith in me

Tack för alla snälla kommentarer och allt stöd i mitt förra inlägg <3

Oj. Idag tog jag mitt engelska test, jag var med i konversationen, alla stirrade på mig, jag gjorde vad jag skulle göra och jag använde inte mitt "pass-kort" en endaste gång. Om jag sa vettiga saker eller inte vet jag inte, men jag gjorde testet.

Förutom det så klarade jag inte mitt biologitest jag hade igår. Mr. Gonter var inte allt för glad över det hela, "What happened Emilia, you did so good on your other tests!" Sen så sjönk mitt betyg. Attans. Jag har i alla fall ett B! Så om min lärare talar sanning hade jag ett A innan. Holy shit. Förutom det så har jag ett F i engelska, vilket inte är så konstigt med tanke på vilken lärare jag har. Men idag pratade hon med mig efter skolan och bad om ursäkt, hon sa att allting jag gör kommer vara godkänt så länge jag är på lektionerna och försöker mitt bästa. That's good.

Och nu till det bästa, jag har A i betyg i Newspaper production. Alltså, det vi skriver för skoltidningen. So far har jag ett A i alla fall. Det känns bra!

Nu till något helt annat. Idag blev jag erbjuden den sista platsen på en Hawaii resa som EF organiserar i Arizona. Jag vet inte hur jag ska göra - det är alltingen en kryssning i Karibien med min värdfamilj - eller en resa till Hawaii en vecka, allt inkluderat i priset. Dock kommer det kosta mig 1500 dollar. Hur lockande Hawaii än låter tror jag att jag väljer kryssningen med min värdfamilj..

Nej, back to reality - jag har en uppsats att skriva om "electoral college". Tycker jag att USA ska behålla det systemet det har idag? Eller ska "popular vote" systemet ta över? Who knows?

2 veckor exakt till jag ser PANIC AT THE DISCO & THE CAB live!

Kommentarer
Postat av: Ister

Jag är så glad över att just du är min Dotter!

Postat av: Linn

Jag beundrar dig att du inte ger upp! Det krävs mycket mod till att bara åka dit och vara flera tusen mil i från din familj och dina vänner. Så hatten av för dig!

And Go Panic :D

2008-09-25 @ 11:43:47
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Monster

Respekt! Fy fasen vad du är bra! Kramar från mig och killarna

2008-09-25 @ 15:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback