i love your smile. lightening. oh that just ruined the moment. thank you.

Inatt drömde jag på engelska! Helt sjukt.

Well, jag har varit här i exakt tre veckor nu. Jag klev av planet för fem minuter sedan, eller något liknande. Hur som helst så flyter allting på bra. Jag har pretty much done all my catching up work förutom i biologi. Har två test kvar. Ett som jag ska ta imorgon. Vocab testet i english gick rätt hyfsat tror jag, kunde alla orden utom 3.. Vi får väl se. Det blir förhoppningsvis inte ett F ;)

Idag fick jag min amerikanska telefon, so that's good! Jag har också varit och köpt skor för open field soccer tomorrow, och för att jag ska på try outs så småningom så då bör jag väl ha skor för det. Well, jag hade planerat ett längre inlägg men jag måste plugga inför spanish & biology som jag har imorgon.

Justja, imorgon ska jag äta lunch med the cheerleaders. De frågade mig idag om jag ville ha lunch med dem imorgon, så jag tackade snällt ja.. Det kan ju bli... intressant! :)

Puss.

Kommentarer
Postat av: Ister

Du får väl messa telefonnumret. Vad köpte du för mobil då?



Akta dig för cheerleaders, jag har sett på CSI att dom mördar folk!

Postat av: Matilda Flach

coolt att luchna med cheersleaders, inte varje dag man gör det. hoppas dom inte äter upp dig, kramkram!

2008-09-11 @ 17:22:05
URL: http://fflach.blogg.se/
Postat av: Monster

Cheerleader-Billa! Kul! Ta det vackert nu och sköt om dig. Ps: har du möjlighet så behöver jag din adress. Mailar du den till mig? Kramar

2008-09-11 @ 20:09:10
Postat av: emma

Har det bara gått tre veckor!? Det känns som den va en evighet sen vi var på bio och vi cyklade runt halva Gävle mitt i natten.. Saknar dig ;)

2008-09-12 @ 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback