helgen är över

Ska man kanske försöka sig på ett blogginlägg?

Helgen har varit bra. I fredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, men jag kommer dock ihåg att jag somnade i sofffan när de andra tittade på film. Igår var jag och Cindy till the mall. Jag spenderade kanske lite för mycket pengar inne i Victoria's Seret - men så kan det gå.

Hot Topic är nu i alla fall min nya favoritaffär. Jag hittade en "To Write Love On Her Arms" t-shirt och en We The Kings t-shirt. Sen åkte vi till Target och jag inhandlade en plattång, nagellack och Metro Stations CD väldigt billigt! Så jag fick some shopping done igår.

Idag har jag gjort klart mitt spanska projekt som jag tror jag ska presentera imorgon. Får väl se hur det går. Sen åkte jag och Cindy och handlade, och starbucks - of course. Iced venti vanilla latte är min nya favorit. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Christopher fixade med en motor ute på framsidan så jag slog mig ner på flaket på hans bil och läste nya cosmo, drack starbucks och satt i solen och lyssnade på musik under tiden. That is life.

Jag har ingen aning om vad som händer ikväll. Jag kanske tvingar grabbarna i huset att titta på Step Up 2 The Streets med mig. Jusjta, jag har nu en konsertpartner! Alltingen ska Bente gå med mig, om hon inte kan så följer CJ med mig. I'm gonna se Panic At The Disco!! OCH The Cab!

Kommentarer
Postat av: Monster

Bla bla bla... Jag vill också shoppa i usa!!! Men jag sitter i Götelaborg och ska gå på utställning hela dagen. Igår var jag Chair på en prekonferens vilket betyder att jag var TVUNGEN att prata engelska inför 70 pers, no big deal för dig kanske men a little bit nervös var jag. Men det var bara att pladdra på. Welcome to our next speaker bla bla bla. Fick 125 Euro för fem meningar på engelska :) !! Kram

2008-09-15 @ 07:22:24
Postat av: Ister

Det låter som det ljuva livet nu, det är bra! Passa på att gå på konserter och sånt tjafs nu, shoppa och lek välbärgad ungdom tills pengarna tar slut!

Postat av: Linn

Guuud vad jag är avundsjuk :P men självklart glad för din skull. Åh Brendon när kommer du hit?? Du får ha de så galet bra tills vi hörs igen! Puss

2008-09-15 @ 17:21:52
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Sreinech

Åh Hot Topic, finns det några trevliga cobra saker? OCH JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK att du ska se PATD!



Glad att höra att allt är bra med dig :)

2008-09-15 @ 18:10:58
URL: http://srinik.blogg.se/
Postat av: AG

nej!?! ska du se BÅDE the cab och patd?

jag vill ha ditt liv!!



(min förra blogg var agnes.bloggsida.se)

2008-09-15 @ 20:22:38
URL: http://ssaturday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback