fredag, helg och biologitest

It's friday och jag behöver sömn! Igår somnade jag med mina kläder på, på överkastet - och vaknade klockan 2 och la mig under läcket. Jag blev lite fundersam när jag vaknade imorse och hade samma kläder på mig som igår kväll. Jag fick mig ett skratt i alla fall.

Jag fick 23 av 30 på historia-uppgiften som jag gjorde, och 58 av 60 på mitt muntliga biologitest vilket jag är supernöjd med för jag trodde verkligen att jag inte skulle klara det! Nåja, jag spenderade min lunch med Jessica och Taylor idag igen. Jess tyckte vi skulle hang out at her house nästa vecka, så det var kul =) Joey, en kille i newspaper, kom på att jag är väldigt lättskrämd så det hade han väldigt kul åt under hela den lektionen. Dessutom så fyller en av tjejerna i newspaper class år på söndag så vi firade henne idag, med pizza, cookies, cake, läsk, chips och allt som hör till! Det var trevligt.

Och igår fick jag frågan om vi pratar engelsk i Sverige.. Well, jag är som sagt i Amerika - folk är lite... oallmänbildade? Är det ett ord. Väldigt bra att jag trackar ner Amerikanarna och inte kan mitt språk. Jag fick också höra att jag pratar väldigt bra engelska och det gör mig lika glad varje gång! :)

Imorgon ska jag och Cindy till the mall. Först starbucks, sen victora's secret, hot topic och walmart för att köpa en plattång till mig. De är tydligen billigast där. Dessutom ska Christopher till New York i mars med sin forensic class och familjer är välkommna, så vi kanske ska till New York. Jag vet dock inte hur jag ska finansiera allting, för under spring break ska vi på kryssning i the carribean som kommer gå på ca 700 dollar per person, sen ska vi till San Diego och L.A (allt på samma resa - eftersom båda är ca 7 timmar med bil härifrån) när deras förra utbytesstudent kommer och hälsar på i typ April. Så jag får väl starta spara pengar nu.. Haha!

Nu ska jag ut och kika på vad the boys gör - jag tror de fixar med bilarna eller något. Nu är vädret så pass behagligt att man faktiskt kan vara ute utan att dö av värmeslag...

Kommentarer
Postat av: Ister

Hörrödu. Du MÅSTE kunna spara lite av dina pengar, för det kommer inga nya pengar från Sverige, inte mer än vanligt.

Postat av: Monster

Vad härligt att du får förmånen att resa runt! Jag har redan bokat av springbreak då du har fullt upp, men drömma kan jag ju :). Kommer förmodligen att opereras kring årsskiftet så jag är kanske inte fit for fight förrän i maj. Men blir det tillfälle då kommer jag gärna och hälsar på dig i Phoenix, men DITT liv i USA går först! Kramar många! Nu sticker jag på europeisk konferens, i göteborg.... Kram igen!

2008-09-13 @ 10:19:21
Postat av: Ister

Förresten, när är spring break?

2008-09-13 @ 14:58:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback