biljetter, shopping & pepparkakor

Idag har jag varit och shoppat igen. För 344 kronor fick jag ett linne, en tröja, två par trosor, ett par skor, en plånbok och ett par shorts. I like it here! Sen hittade jag också svenska pepparkakor och Wasa knäckebröd. Min värdfamilj gillade inte något av det så det är ju bara positivt för då får jag det för mig själv!

Jag har ingen aning om vad vi ska göra ikväll. Kanske gå på bio, vi får se. Imorgon ska jag i alla fall till the mall med Jess och hennes kompis. Jag vill besöka forever 21, sephora, american eagle outfitters, apple store (jag har haft sönder mina hörlurar...) hot topic och mac cosmetics! Jag ska inhandla den nya avenged sevenfold live dvdn och min mascara är slut!

You know what? Idag betalade jag biljetterna..
PANIC AT THE DISCO & THE CAB!
OCTOBER 8!

Allt som allt gick biljetterna på 107 dollar och 5 cent. Vilket är 739 kronor eller något liknande. Det värsta var att biljetterna inte alls var dyra från början men det är massa skatt och annat trams. Nåja. Det är värt det! Jag tog sittplatser för jag orkar inte stå och lyssnar på fyra band, och jag kommer hamna långt bak om jag har ståplatser, för jag vill inte köa i flera timmar innan. Men jag har redan sett Panic två gånger live så det gör inte så mycket att jag inte är nära. Dock skulle jag vilja ha mina konsertpartners in crime här - Sreynech, Jess och Malin!

That's it for now.

Kommentarer
Postat av: malin

du får ta med dig kort på oss och sätta brevid dig, så känns det som om vi är där ;) hahaha

Postat av: Ister

http://www.ringbilligt.nu/?p=search&f=235&t=424&x=27&y=1



Kolla där... eller så skaffar du dig Skype, omedelbart! Du ska inte slösa pengar på telefonräkningar!

2008-09-21 @ 10:43:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354
Postat av: Linn

Nära eller inte du andas ju samma luft som dom :D Ohh God jag är avundsjuk :P

2008-09-21 @ 15:09:23
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: Monster

Hej vännen! Du gör din moster grön av avund när du shoppar så billigt! Det har varit lite mycket senaste veckan för mig så jag har inte hunnit att skicka dig tidningar. Men nu börjar det lugna ner sig. Så snart dimper det kanske ner lite glamour i din låda :) Kramar massor från Kristina

2008-09-21 @ 16:50:05
Postat av: Sreinech

Haha, bra förslag Malin!



Hur mycket kostar ett par hörlurar där? Mina går också sönder hela tiden eftersom jag sover med dem..



Ha så kul på konserten, och checka in Alex (the cab) åt mig. Han är sötast i bandet :)

2008-09-21 @ 22:32:44
Postat av: Sreinech

Oj, glömde nämna att det är Alex Marshall som jag tycker är sötast. Det kan bli lite förvirrande eftersom det finns 3 st Alex i bandet :D haha

2008-09-21 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback