there are no words to describe this feeling.

In tv production right now, vi kollar pa film igen, jag forstar inte riktigt syftet med den har klassen... men jag ska inte klaga! Nasta lektion ar newspaper, jag ar klar med alla mina stories och photos sa jag har ingenting att gora. Sa jag och Kayla brukar prata oss igen hela lektionen, eller ga och kopa lunch innan alla andra gor det. Fast for det mesta diskuterar vi musik, she's got some damn good taste in music.

Idag ska vi pa rodeo igen, och imorgon ska jag till Big Lots och kopa knackebrod. Jag ar trott pa allt vitt brod. Dessutom tror jag att jag gatt upp i vikt. This is not good. Justja! Mysko saker har tydligen hant runt om i huset, sa vi tror att det spokar.. Och igar kvall gick jag och lade mig utan att satta pa flakten i taket, men nar jag vaknade var den pa! Jag kan ju mycket mojligt ha gatt upp och gjort det i natt, men jag minns det inte - sa jag ar helt installd pa att det spokar nu. Gah! 

Och tack mamma, for att du berattade for Cindy om min mobilrakning - det var det enda jag fick hora igar fran fmailjen. Little Joes reaktion var: OMG EMILIA I CAN'T BELIEVE YOU. OH MY GOD!  Yepp. 

Jag har tagit lite foton pa skolan. Kafeterian, smygfotat football players, fotbollsplanen, och lite sadant. Och Jess i sin cheer-uniform! Sa de kommer dyka upp pa bilddagboken nar jag kommer hem idag. 

Och justja, vi har fatt gratis biljetter till disneyland och sea world, samt rabatt pa the MARIOTT i Anaheim. Typ 29 dollar per natt for ett rum. So it looks like we're going to California direkt efter jul. I can't wait! Hollywood, San Diego och Disneyland!

Kommentarer
Postat av: Ister

Nu har jag Skype (+mikrofon) Adam har Skype (och vi har redan talat med varandra, det fungerar!)



NU ska du skaffa dig det, likaså Malin, Jessica, Sreynech och ALLA dina kompisar.



Annars slår jag ihjäl dom.

Postat av: sofia

vad heter din bdb ? :)

2008-10-04 @ 12:00:20
Postat av: Elin

Hej, vad heter du på bilddagboken ?

2008-10-12 @ 16:38:03
Postat av: emilia

EMILIAIUSA.BILDDAGBOKEN.SE :)

länk i vänsterspalten :)

2008-10-14 @ 04:16:49
Postat av: Mikaela

Disneyland:O åååh så avundsjuk....:((största disney freaken jag ja:D) Vi ska åka dit med fotbollslaget i sommar..men som det ser ut just nu ska jag sluta...så buhu:(

2008-11-13 @ 14:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback