spirit week på north canyon high school

Hej!

Ny vecka - nya läxor, nya prov. Jag kommer misslyckas stort på mina två biologiprov jag har den här veckan. Men jag orkar inte riktigt bry mig just nu.

Hur som helst så är det homecoming i helgen, vilket gör den här veckan till "spirit week". Man klär ut sig för olika dagar osv.. Idag var det djungel tema, imorgon är det beach, onsdag är wild wild west, torsdag är class colors (juniors har vitt) och på fredag är det skolfärger - vilket är lila. Jag ska definitivt bära vitt på torsdag och lila på fredag.

Idag har jag inte gjort mycket, varit i skolan och sen har jag bara gjort mina läxor. Roligt, huh? På fredag är det i alla fall homecoming fotbollsmatchen som jag ska gå på... och sen är det dansen! Jag är excited.

Tänkte bara uppdatera att jag lever, har väldigt mycket att göra i veckan. Läxor, shoppa skor och smycken för homecoming, fixa mina naglar och plugga.. Så vi får se när jag uppdaterar igen.

Jag saknar er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Ister

Inte kommer du att misslyckas på några tester inte -du behöver bara klara dig nätt och jämt, njut av allt annat istället!



Vi här hemma saknar dig också. Mycket.

Postat av: Monster

Saknar dig också, Kram!

2008-10-21 @ 20:00:19
Postat av: malin

vi saknar dig också! längtar efter att få se bilder från dansen :d trevligt att höra att du lever ;P höhö

2008-10-21 @ 20:43:22
URL: http://malinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback