skoltidning, manikyr, lunch och biologitest.

HEJ.

Jag misslyckades inte totalt på mitt biologiprov idag - jag lyckades till och med få ett B. There we go! Vi ska dock inte prata om provet imorgon.. Det kommer inte gå lika bra - men vad ska man göra åt saken?

Hur som helst har det varit en lång dag. Jag lunchade med Eva idag, en tjej i min American History class. Jag har aldrig riktigt pratat med henne förrän idag, och det visade sig att hon är riktigt trevlig. Jag och CJ börjar spekulera om att hon bor på samma gata som oss. Läskigt. Haha!

Förutom det så kom skoltidningen ut idag, scary. Jag fick höra "I saw you in the newspaper" ett antal gånger. Men hur som helst blev båda artiklarna bra till slut! Jag och Kayla sprang runt på campus och delade ut tidningar som idioter i värmen - de var tunga, vi är otränade och vi var hungriga... men till slut fick vi ut alla 100 tidningar som vi skulle dela ut (mellan 4 byggnader!)

Sen kom jag och Ulisses på att vi är totala misslyckanden när det kommer till Ms. Travers engelska klass. Vi läste delar ur olika tal, och så skulle vi säga om det var ethical, logical eller emotional appeal på det hela. Det visade sig att vi var helt ute och cyklade. Man kan ju inte veta allt. *Bortförklaring*.

Nu ska jag ta tag i mina vocab ord för nästa vecka, plugg plugg. Imorgon har jag bokat tid på nagelsalongen så jag ska få manikyr och pedikyr inför lördag. Efter det ska jag till the mall och köpa skor till klänningen. Och så måste vi åka och beställa en sån där blomma som man har på handen, och ens dejt har den på sin jacket? Ni vet. En sådan i alla fall.


Kommentarer
Postat av: jessica

är det du som gillar photobooth? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback