okej.. mamma ar inte glad!

Sitter i skolan och kollar min mejl.. Mamma har fatt min mobilrakning och det ar inte good news. Here we go:


Pappa, hata mig inte. Haha! Jag ska fixa ett telefonkort, alltingen over internet eller sa anvander jag ett som min organisation kan ge mig nar jag ska ringa dig. Sa ring inte mig, for det kostar ocksa pengar! 

Det galler val alla andra ocksa. RING MIG INTE. Jag kommer inte RINGA er fran min mobil. Skicka SMS. MAMMA - FIXA MIKROFON sa vi kan anvanda skype. 

ADAM? Skype?
MALIN - RING MIG INTE!! 

I am in trouble... (:



Kommentarer
Postat av: Monster

ojojoj... hörde av morsan din... ojojojoj... men vi pratade bara i två timmar? :) Men du, det här gör man bara en gång. Och visst, det är mycket pengar. Men det är "bara" pengar. Kramar

2008-10-02 @ 19:45:14
Postat av: Ister

Ingen hatar dig, Lilla Gumman. Vi vill bara konfiskera din mobil, tejpa ihop din mun med gaffatejp och kleta tuggummi i ditt hår.



Längtar efter dig, väldigt mycket!

Postat av: Adam

Yeah, jag kan fixa skype :)

2008-10-03 @ 07:50:12
Postat av: Risto

Om morsan inte har mic så får hon betala telefonräkningar, så är det. Det låter som allt är bra over there. Orkade inte läsa alla bloggisar men jag ska nog komma in här o titta till då och då.

Förresen så har jag en fråga.

Räknar man om allt till kycklingar i USA oxå?



Kram

Mobbo

2008-10-03 @ 09:34:21
Postat av: malin

haha jag lovar att inte ringa emilia, hörde av mamma din. ska kolla upp headset och skit, sluta skratta det kanske är enkelt för er men jag är dum. ;P

2008-10-03 @ 22:05:04
URL: http://malinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback