it ain't that much room at the top

Efter lång väntan igår så fick jag äntligen se mitt älskade band igen! När vi kom till arenan så spelade The Cab. Vi missade bara en låt, och I'll Run var precis lika bra live som den är på skiva. Plain White T's var en stor besvikelse, de var urusla live. Dashboard confessional har jag inte så mycket koll på, men de var helt okej..

Till slut var det dax för älskade Panic. Ska jag vara ärlig var de inte lika bra som de brukar. Inte lika mycket energi. Dessutom måste jag säga att europeiska crowds är bättre än amerikanska. De bara stod där, det var LUFT mellan folket i ståplatserna. De hoppade inte ens! Shame on you. Majoriteten av publiken var tjejer med emohår. Nåja, hur som helst så var jag alldeles överlycklig över att ha sett Panic igår - dock föredrar jag shower i mindre venues än stora arena tours.



Idag har jag inte gjort mycket. Vi har ingen skola, för vi har fall break, så vi är lediga idag och imorgon. Jag sov till halv elva, sen har jag bara kollat på film. Helt slö! Imorgon ska jag kanske till the mall, sen ska vi åka och kampa - jag, christopher, joe, spencer och allie. That's gonna be fun!

Justja, igår höll jag på att dö av skratt. En kille i min biolgiklass frågade vart jag var ifrån, så sa jag Sverige. Så säger han.. "Oh, so you speak Russian, right?". Jag försökte förklara att jag pratar svenska, utan att dö av skratt. Det var svårt! Haha.

Nu ska jag göra min spanskaläxa, och träna på mina dumma vocab words.. Hur har ni det där hemma? Jag vill ha kommentarer!!

Kommentarer
Postat av: Ister

Det låter som en alldeles trist konsert.

Postat av: amanda

Hej igen :) jag funderar också på att åka till USA, har velat det jättelänge men då åker jag nog med YFU...

2008-10-10 @ 07:53:26
URL: http://amandhhaa.blogg.se/
Postat av: malin

HAHAHAHA jag börjar misstänka att amerikanerna är dummare 'än mig xd du fick se panic iallafall :) fast det lät inte riktigt som en trång svettig konsert som du brukar gilla :P

Jag ska ta och skaffa skypa snrta snart jag lovar, börjar få abstinens, behöver prata med dig. Hmm kan man ens använda det där ordet i det där sammanhanget ääh skit samma du fattar nog vad jag menar :P jag ska förresten åka hem och hälsa på din mamma i helgen :D

2008-10-10 @ 10:55:34
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: srinik

"det var LUFT mellan publiken", och att det inte ens hoppade. Seg publik! Kommer du ihåg på Hove då vi stod som sardiner i burk och hoppade och sjöng som galningar?



Va kul att du fick se the cab! Jag tycker fortfarande att deras skiva är super, och btw har din mamma fått dem än? Du vet vi beställde ju dem innan du åkte ..

2008-10-11 @ 15:05:56
Postat av: Ister

Läser Sreynechs kommentar och kommer ihåg vad hon sa efter någon konsert;

"Det var så trångt att när jag hoppade blev kläderna kvar".



Skrattar åt det än!

2008-10-11 @ 21:38:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback