how did we get here?

Godmorgon! Jag är nyss uppstigen - helt slut efter veckan. Somnade runt halv elva igår kväll. Skönt!

Nu sitter jag och lyssnar på Paramore och dricker kaffe. Läs svagt kaffe. Amerikaner vet inte hur man kokar kaffe. Dessutom häller de i halva sockerkoppen i kaffet också. Usch.

Förutom det så är det nu mer eller mindre klart att under spring break ska vi på kryssning. Vi flyger ut till Miami och bor på hotell en natt, sen åker vi på 4-natts kryssning i the Bahamas, och sen stannar vi en natt i Miami innan vi flyger tillbaka till Phoenix! I am excited. Och dagen efter jul så sticker vi till Kaliforninen, för de är bara 5 timmar bilresa från här.

Och mamma, om/när ni kommer hit och vi ska till Grand Canyon - planerar du på att göra hike eller så? För det är 14 miles (2.2 mil)!  Jag vill göra "the skywalk" :)

Nu ska jag ta vara på min lördag istället för att blogga. Men jag lever i allafall! :D

Kommentarer
Postat av: Ister

Om vi kommer så ska jag gå en sån där "hike", det har jag nog tänkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback