gardagens homecoming assembly

HEJ.

Igar var det verkligen school spirit pa skolan. Vi hade varr homecoming assemby - som sagt ar det att man blir excited over dansen som ar imorgon. Man sitter med sin graduation class, sa jag satt med alla juniors. Mitt emot oss satt alla seniors. De skrek "SENIORS" - vi buade, och skrek "JUNIORS". Alla seniors var kladda i gult, juniors i vitt, sophomores i gratt och freshmen i orange. Sa hela gympasalen var fyra farger.

Cheerleadersarna gjorde sina moves och kastade folk i luften, danceline dansade, fotbollsteamet kom ut och skrek och the homecoming nominerade presenterades. Det var sjukt - har ar man verkligen stolt over sin skola och det marks nar man ar 1700 (halva skolan) i ett rum!

Jag filmade lite nar fotbollslaget kom ut, men jag vet inte hur bra det blev och jag har det pa datorn hemma. Men jag kanske lagger upp det om det ar vart att se. Det finns lite bilder pa bilddagboken ocksa.

Idag ar det school color, som ar dresscode, sa typ alla gar runt i lila. Jag har dock bara en lila t-shirt, men vissa gar hela vagen ut med shorts, strumpor, armband, halsband, you name it. Vissa har sprayat haret ocksa.. 

Ikvall ar det karnival innan fotobllsmatchen, det kommer tydligen vara crazy for i stort satt alla kommer vara dar. It's gonna be so much fun! Dessutom blev jag utbjuden till homecoming idag, men jag tackade artigt nej for jag redan har en dejt. Men det var sweet! :)

Nu ska jag gora nagot vettigt. Jag sitter i tv production men skolservern ar nere sa vi kan inte komma at det vi jobbat med. Vi kanske hors ikvall efter fotbollsmatchen - eller inmorgon. Justja, nu har jag fixat mina naglar och har skor till klanningen! :D

Kommentarer
Postat av: malin

fy fan vad roligt det låter! tä'nkte skypa med dig i kväll fröken fräken bara så du vet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback