do you need a map?

HEJ.

Igår skulle jag promenera hem från skolan, för jag hade ett projekt att göra så jag var tvungen att stanna kvar efter skolan ett tag, så jag tänkte att då behöver jag inte ringa CJ, jag kan lika gärna gå hem. Jag har gått till skolan en gång förut och hittat, och jag menar, jag åker ju den vägen varje dag så inte skulle jag ha något problem med att hitta hem. Well.

Jag gick vägen vi åker till skolan, men jag svängde på en gata för tidigt, inte tänkte jag på det, utan fortsatte gå. Jag gick och gick och det var varmt och jag hade skavsår. Jag tänkte att "snart måste jag vara hemma" för det är bara en halv mile från skolan. Helt plötsligt var jag tillbaka vid skolan! Jag hade då gått runt ett område i en cirkel. HURRA... Jag var på 15th street, jag bor på 12th, så jag tänkte att om jag går upp tre gator, så bör jag vara hemma.

Jag gick och jag gick och jag kom till 12th street. Great, nu var det bara adressen kvar, vilket är hus nmmer 19215.  (ja, det är 19 000 jävla hus i mitt kvarter eller något sådant..) Jag hittade äntligen det nummret, men det var inte mitt hus! Så till slut gav jag upp efter att ha gått i en halvtimme med alla mina böcker, skavsår och 35 gradig värme. Jag ringde CJ.

E: I'm lost.
CJ: Are you serious?
E: mhm..
CJ: You gotta be kidding me?
E: I'm serious, it's not funny and I'M LOST!!!
CJ: Oh my god.. Well, I'll pick you up.. Where you at?
E: I'M FREAKING LOST. I don't know where I'm at!
CJ: I get that. Look at the street sign!
E: Oh. Okay.

Det slutade med att han hittade mig i alla fall och jag kom hem välbehållen. Han gav mig också en detaljerad beskrivning på hur jag ska ta mig hem hädan efter. Straight down the street, take a right, take a left, take a right and you're home. JA, jag är dum! Haha..

Hur som helst... mer saker har hänt. En kille på min skola tog livet av sig i helgen, genom att skjuta sig i huvudet. Det går massvis med rykten på om varför han gjorde det, om att han gjorde det framför sin flickvän och jaa, alla pratar om det. Han bodde på samma gata som oss, och var nära vän till Tyler, en av mina kompisar. Han var junior på skolan, nyss fyllt 17. Så North Canyon är i sorg just nu.

Vi pratar också om valet i skolan just nu, jag ska skriva ett inlägg om det hela ikväll eller kanske imorgon - vi får se när, men jag ska skriva ett inlägg innan valet som är precis om en vecka!

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHA jisses vad jag skulle vilja ha varit med och sett det där, jag började skratta bara nu när jag läste om din förvirrning...

Postat av: Ister

Du... det här med nummer på husen, det har med att göra hur många yards (eller nåt sånt) det är från en viss punkt till huset...eller nåt sånt.



Men det är bra att du promenerar lite ibland.

2008-10-29 @ 08:12:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354
Postat av: Gummifarbror

Hoppas du kan vara opartisk i ditt inlägg om presidentkandidaterna. Du bor ju i McCains hemstat...

2008-10-29 @ 16:55:45
Postat av: Mikaela - Kolbäck bor jag faktiskt i bara så du vet =D

HAHAHAHAHAHAH andas HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA.... OK! det där var lite roligt:D Sååå likt mig så det inte är sant!:D Noll Lokalsinne!



//Mikalicious

2008-11-13 @ 14:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback