videoblogg igen..

I'm getting lazy, folks.



Kommentarer
Postat av: Ellen som inte kan sova

Jag fattar inte varför folk kommenterade att du pratade annorlunda? Jag tycker att du pratar likadant som när du redovisade på skolan...blir ju annat att snacka med en dator än med människor, men kom ihåg att du redovisar bra! ;) Videobloggningen är en succe, fortsätt med det! Puss och kram från Sverige!

Postat av: Ister

Puss!

2008-11-04 @ 13:31:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354
Postat av: Mickis

Åh Sötis, det är så lugnt så :D SAKNAR DIG! <3

2008-11-04 @ 20:04:30
Postat av: Monster

öum..öum.. tack för hälsningen :) och du, jätteroligt med videoblogg!!! Fortsätt med det. Vi saknar dig med! Många kramar från Åkersberga

2008-11-04 @ 20:36:34
Postat av: Srinik

GIZMO, åh cobra flashbacks :)



Angående den amerikanska livsstilen att den inte är så hälsosam osv. Jag och Towe satt och pratade om de häromdagen och vi både tyckte t.o.m att du ser lite smalare ut! I och för sig är inte 1 kg så mycket ..haha.



Men motionerar du något då? I så fall, vad eller hur?

2008-11-05 @ 23:59:13
Postat av: jessica

håller med ellen. jag tycker du låter lika dan. aja. saknar dig :))

2008-11-07 @ 09:24:49
URL: http://jesscag.blogg.se/
Postat av: malin

skit i det ät och var glad :d saknar dig något oerhört mycket och jag håller med S tycker också det ser ut som om du har gått ner i vikt. jaja du får ha det så jätte bra och fortsätt med videobloggen :D <3<3

2008-11-08 @ 13:48:50
URL: http://malinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback