watch out for the geek in the pink.

Jag är i skolan frivilligt, det är inte ens obligatorisk närvaro! Men så går det när man inte har gjort klart sina saker. Nåja, nog om skolan. Jag lider av en viss bloggtorka, som beror på ett antal saker och dessa är alldeles för ointressant att ta upp i bloggen..

Vaknade imorse av att det var alldeles ljust i rummet. Sol, tänkte jag! Tittade ut och såg att det hade fallit en viss mängd snö över Gävle inatt. Fuck it, nu vill jag ha vår!

Pappa med sällskap dissar mig ikväll, för att äta mat ute. Så jag måste laga mat själv. Något vegetariskt kanske? Eftersom jag numera ska vara vegetarian i skolan. Haha, mamma skrattade åt min idé. Äh. Det blir säkert bra.

Nu ska jag fortsätta göra mitt arbete som jag inte är klar med. Just ja, ikväll ska jag träffa Jess och Malin, vilket var ungefär bra många dagar sedan sist -och så ska jag svettas på friskis!

________
Midtown - Give it up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback