the rooms have a hint of asbestos

Woow, dagen har varit lång! Skolan var lite långtråkig, men jag gjorde klart mitt utter-arbete i alla fall. Vilket var ett stort plus.

Efter skolan var det inflyttnings-fika hos Niclas. Vilket var mycket trevligt! Det bjöds på kakor, thé och världens godaste saft som jag måste köpa! Jag tror mina cookies var goda i alla fall, det var kul. Vi fick nu se hans lägenhet för första gången, och den var så fin så :) Jag skulle då aldrig klara av att bo själv. Tvätta, diska, laga mat och vara alldeles vuxen. Inget för mig.

Så, hur ska jag fördriva min kväll då? Jag har inga måsten idag, vilket är skönt. Artiklarna och utter-arbetet är klart! Funderar på att vara en miljöbov och ställa mig i duschen ett bra tag. Och inte tänka på min vattenförbrukning..

Kommentarer
Postat av: Ister

Det är rätt bra att ha en mamma och en pappa att bo hos, eller hur? Två hem där du inte behöver vara vuxen.

Seså, iväg och häng tvätten nu!!!

Postat av: Nislas

Men eller hur, saften är underbar! :D

Och jag älskar din mammas kommentar! Haha!

2008-03-19 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback