klockan är... 04.00

Damn youtube, myspace and buzznet!

Jag kan inte sova. Loggade ut från msn vid 02.00, rätt okej ändå, jovisst att jag lyckades somna. Nepp. Har lyssnat igenom ett FOB album och försökt sova sen dess. Jag antar att det är youtube som fått mig alldeles pigg. Att titta på söta, skinny emo boys (läs Brendon Urie) är inte bra för mig.

Något annat som inte är bra, är att när jag idag skulle skriva "brevid" på msn, så skrev jag "Brendon" av någon sorts vana! Som Sreinech sa; Dax att checka in på rehab för celeb-crushen nu. Oh, rehab it is dear friends!

Nej, nu måste jag verkligen få mig lite sömn. Titta inte på vad klockan är, jag kommer i alla fall låta bli.

Kommentarer
Postat av: Srinik

All the cool kids go to rehab!

2008-03-23 @ 12:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback