And one day we'll get nostalgic for disaster.

Igår kom jag hem från skolan, klockan 01.00.

Åkte till Sthlm direkt efter skolan, och direkt efter Sthlm åkte jag hem till Adam. Så jag kom hem runt 01.00 inatt. Behöver jag säga att jag var trött?

Idag var det tänkt att jag skulle träna. Men jag vill inte. Har absolut ingen lust. Kanske tar med kameran och går ut på en promenad senare eller något, jag får se. Nu ska jag i alla fall in i duschen! Ciao.

____________

The road outside my house,
Is paved with good intentions.
Hired a construction crew,
'Cause it's hell on the engine.
You are the dreamer,
And we are the dream.
I could write it better than you ever felt it.

Jag saknar er varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback