When you call, my heart stops beating.

Ska jag kanske försöka mig på ett riktigt blogginlägg, utan youtube klipp eller allt för mycket trams om musik? Well, jag har sommarlov och det är super. Jag har gått runt med en boll på skallen hela dagen, för jag orkar verkligen inte tvätta mitt hår.

Imorgon ska jag ner på stan med S, vi ska leta efter saker som är nödvändiga till vår Norgeresa. Jag tänker dock inte berätta vad än.. Ni får vänta och se, helt enkelt. Jag måste ha en ny kajalpenna också, och nagellack och blabla. Dessutom ska jag till Åland på torsdag, och Norge nästa vecka. Hur ska jag ha råd med allting? Jag får svälta, helt enkelt. Inte för jag betalar min egna mat... men ändå!

Justja, i natt drömde jag att jag vann backstage pass till hovefestivalen, så skulle jag ringa till S och säga det, men jag skrek så mycket så jag tappade rösten och hon förstod inte vad jag skulle säga! Dock vann jag inte passet i verkligheten, haha. Nu ska jag tuba runt lite på mitt nyfunna favoritband. Kommer aldrig säga vilka det är då jag talat illa om dem tidigare! Stupid Emilia.

Puss.

Kommentarer
Postat av: S

haha, vi är så fördomsfulla, speciellt jag. Haha, och nu är jag typ besatta av dem. De har gjort en wal-mart soundcheck spelning om du har lust att kika på! :) vill inte länka här för då skulle jag ha avslöjt vilket band det är :p haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback