what gets you through the night

DAGENS PLAYLIST: the audition!
DAGENS KLÄDSEL: shorts och t-shirt
DAGENS DUSCH: efter jag målat tavelramar och var färgig
DAGENS FRISYR: uppsatt hela dagen
DAGENS SMINK: ingenting. sommar = inget smink
DAGENS PARFYM: inget där heller.
DAGENS HÄNDELSE: att jag tog tag i målandet efter typ tre månader
DAGENS PLANER: måla andra handens naglar, läsa cosmo, se criminal minds, sova
DAGENS VILL HA: närhet från en viss människa
DAGENS SAKNAD: februari!!
DAGENS DROG: bubbelvatten
DAGENS TRÅKIGASTE: min huvudvärk
DAGENS FINASTE: min kisse
DAGENS KÖP: bikinitrosor
DAGENS MAT: räkmacka
DAGENS SJUKA: danny stevens
DAGENS MÅENDE: helt okej, trots huvudvärk

Kommentarer
Postat av: isabell

måste få säga att din musiksmak är galet, galet bra!! o vi lär ju ses på första raden på PARAMORE på torsdag!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback