we must reinvent love



ÄNTLIGEN! Nu kan jag andas ut, hove har nämligen inte stått på deras myspace förrän nu. Tänk om de liksom inte bokat där, utan hove har bara hittat på det. Well, nu står det med i alla fall.

Nu är det dags att packa (nej, jag har inte gjort det än..) inför Åland. 07.10 blir jag hämtad. 07.30 går bussen från Gävle station. Så skönt det ska bli att sova på bussen. Solkräm, check. Kamera, check. Ipod, check. That's all I need! Okej, kanske inte. Men nej, nu sätter tröttheten in. Måste. Packa. Nu. Justja, jag sprang förresten 1 mil idag! Berättat det? Check.

Ha en trevlig midsommar allesammans! Back in Sweden på lördag igen.. Btw, nu när jag tänker på det. Jag ska ju utomlands! Sen åker jag igen på tisdag, till Norge. Exotiska resemål. Anyways, ciao. Ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: S

http://www.patdonline.com/gallery/displayimage.php?album=471&pos=13, vad är det Bden håller i? Det ser inte ut som cigaretter som vissa säger att det är..



Jagv vet att det är geeky, but I hade no one to turn to.

2008-06-21 @ 18:45:16
URL: http://srinik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback