this is where we both get scared

.. nothing really mattered, except for me to be with you. go spin circles for me.

Oh well oh well, igår somnade jag runt 04.50. Dock ställde jag alarmet och klev upp klockan 11. Att jag är väldigt trött nu behöver jag väl inte tala om? M har ringt mig ett x antal gånger och tjatat på att få komma hit. När jag säger nej låter hon som en ledsen hundvalp. Inte för jag vet hur de låter... but yeah you get the point? Ni förstår, jag har nämligen varit upptagen med att läsa fan-fiction hela dagen. Det är inte bra, jag börjar bli helt fast. 32 sidor om drama, kärlek och bråk - skrivna av galna fans med way för mycket fantasi! Nej, det är faktiskt mer skrämmande än underhållande.

Nu ska jag kliva upp ur sängen (nope, har inte riktigt klivit upp än - shame on me!) och ta mig en dusch, städa rummet som är för stökigt för sitt eget bästa, sen knalla till affären för att inhandla köttfärs och allt annat man behöver för att laga tacos. Det kommer nog bli en bra kväll, trots att jag mår som en förkyld nakenhund i Sibirien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback