there's always a place for you

DAGENS PLAYLIST: mtv står på, så jag hör det i bakrgunden. = skitmusik!
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor, svart hood-sak.
DAGENS DUSCH: ikväll. alldeles vit av målarfärg efter jag målat igen.
DAGENS FRISYR: utsläppt/uppsatt. trött på håret, vill ha ngt nytt.
DAGENS SMINK: nada, nada, nada. skönt.
DAGENS PARFYM: dkny - be delicious
DAGENS HÄNDELSE: jag fick 100 kronor när jag lämnade in skåpnyckeln.
DAGENS PLANER: sätta upp hyllor, städa badrummet, baka, KIKA FOTBOLLEN!
DAGENS VILL HA: en iphone!
DAGENS SAKNAD: efter solen och värmen.
DAGENS DROG: jordgubbar.
DAGENS TRÅKIGASTE: vädret.
DAGENS FINASTE: min emo-crush!
DAGENS KÖP: jag har inte köpt något.
DAGENS MAT: potatisbullar.. muuums. eller inte va.
DAGENS SJUKA: förbannade vädret, sol eller regn eller åska.
DAGENS MÅENDE: jättebra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback