The place where jon walker was born

Förlåt för många videor nu på sistone!
Detta inlägg är ungefär bara om Panic At The Disco - just so you know!

Tonight tonight (the smashing pumpkins cover) och there's a good reason these tables are numbered honey, you just haven't thought of it yet..


Hur som helst så klickade jag in mig helt slumpmässigt på den här videon på youtube nyss. Augusti 2006, tror jag det var. Rätta mig någon, om jag har fel. Året är i alla fall 2006. Detta framträdande är inte bra, Brendon sjunger falskt - men somehow var det de jag gillade med Panic! At The Disco. (Ja, jag satt dit utropstecket för de hette faktiskt så då..) Efter jag sett deras live dvd var jag hooked, och även i den så sjunger inte Brendon på topp.

Hur mycket jag än gillar Pretty Odd, och hur bra Brendon faktiskt sjunger live nu, så saknar jag teen-panic en aning. Eyeliner, "emo-håret", kläderna, scen-showen - långa låttitlar med way too many words. Okej, tro inte att jag hatar deras senaste album nu - no way att jag gör, det är fantastiskt. Men a fever kommer alltid vara sådär galet speciellt för mig. Och allting som var runt om det, även Brendons falsksång. Det var trots allt det jag fastnade för från början..

Kommentarer
Postat av: Linn

Asså man tror att man någon gång kommer tröttna på Panic men det funkar lixom inte! Ju mer man ser å lyssnar på dom ju mer älskar man dom!!

Och kan Brendon bli mer sexig än när han dansar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback