So I could keep my heart from hurting

Jag är emodepp idag, fast det är fredag. Vi är ungefär 40 minuter ifrån Hultsfred och vi ligger inne i vårt hotellrum istället för att vara på där bland alla sköna människor och bra band. Dessutom lyssnar vi på Paramore vilket får mig ännu mer depp. Allting var över så fort. Dock var det en kille som lyckades göra mig riktigt förbannad under konserten.

Efter lite mer än halva konserten så kom det en, ursäkta ordet, WHORE, och tog min plats. En kille på 1,85 puttar lätt undan en kort tjej som jag. Han bara knuffade undan mig och tog min plats! Jag nöp honom i armen men han vägrade flytta på sig, så då slog jag honom i huvudet med kameran men det fungerade inte heller. Sen sa jag "jävla hora" men det funkade inte speciellt bra. Så jag fick helt enkelt leva med att en egoistisk, ful, störd jävla idiot tagit min plats. Så från längst fram till ungefär 4-5 raden gick jag. Läser du, så damn you - you f-ing idiot. Du förtjänade verkligen inte att se bandet. De var för bra för dig. Så, ilskan utsläppt för nu.

Nåja, nu håller jag på att ladda upp "when it rains" från gårdagen. Den kommer upp så fort som den laddat klart på youtube!




Kommentarer
Postat av: Ellen =)

HAHA inte så likt dig att vara SÅ arg :D Men jag förstår dig, såntdär är så irriterande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback