it's a strange way of saying that I know I'm supposed to love you

Grattis till bloggen som fyllde ett år för typ två dagar sedan eller något. Jag har nyss gått igenom gamla inlägg och jag var så emo! Jag kunde inte sova, skrev konstiga saker i bloggen och rå-lyssnade "A Fever You Can't Sweat Out".. Well, igår kunde jag inte sova och nu lyssnar jag sönder "Pretty. Odd" istället, så jag antar att allt för mycket inte har förändrats. Haha!

Jag har nyss gjort klart det sista på presentationen jag ska hålla imorgon. Är ganska peppad faktiskt, Fall Out Boy är mitt ämne om jag säger så. Ingen vet om jag säger fel heller.. Fangs up på det! Förutom det så har dagen varit super. Jag och pappa åkte till Valbo, käkade mat och handlade lite småsaker. Sen åkte vi till min farbror och jag roade mig med att spela fotboll i stadiumtofflor. Pappa skrattade åt mig och påstod att jag måste träna mer på att trixa. Attans. Sen åkte vi och köpte glass! Bra dag helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta läsa gamla blogg-inlägg och lyssna på Cute Is What We Aim For. Flashback från Maj/Juni förra året.. Good times? Ciao.



Vad förvånad jag blir över att PATD var mest spelade förra veckan..

Kommentarer
Postat av: matilda

jag har typ lagt ner o lyssna på panic :(

saknar dem..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback