Is it still me that makes you sweat, am I who you think about in bed?

I feel like shit! Två alvedon tidigare idag och jag mådde perfekt, nu mår jag bara inte bra. Min röst låter inte som vanligt, den låter absolut inte bra. Halsen värker och andningen funkar sådär. Stupid jävla (insert more bad words here) förkylning!

Jag är lite rädd för min veckolista på lastfm.se, jag tror ett visst band kommer dominera rejält. I think you all know which band. Well, vi får se på söndag. Nu bör jag väl försöka sova, men jag är inte ett dugg trött. Slut i kroppen, men inte trött på ett "sova vis". I'm gonna shut up now, inget viktigt att skriva. Har jag någonsin det? Varför bloggar jag? Bra fråga.


Dagens låtar.

Story Of The Year - Until The Day I Die
Inget superstort fan av deras senaste album, men detta är en underbar låt! "Typisk emiliamusik" skulle A säga.

Vamipre Weekend - Cape Cod Kwassa Kwassa.
Jag hörde denna låt live på hove och blev helt hooked. Supersomrig och sådär udda att det blir perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback