i'm still high on life

Wow, klockan är... för mycket! Jag fastnade i en fan-fiction historia om Brendon från PATD, 28 kapitel om han och en tjej som var bästa vänner och helt plötsligt blev de kära! Geez, jag har inget liv som läser dem... men de som skriver dem då?

Well, jag har laddat ner konserten från Norge - så nu har jag den som världens vackraste minne. Hahah, jag vet inte riktigt vad jag skriver nu - way to tired for this. Time to sleep. Still high on life. Goodnight.



Vara bara tvungen.. I mean, look at him.

Kommentarer
Postat av: S

oj, 04.11? haha, lider du också av "sreinech-syndromet"?

Postat av: ag

herregud. min syster (emilia heter hon) sa för nån vecka sen att han va ful. jag höll på att slå henne. ingen hjärna där asså.

2008-06-30 @ 15:10:03
URL: http://agnes.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback