I hope you like me as I am

CSI var spännande - måste googla kanske? Nej, först sova. Kvällen spenderades med Adam, J & D. Det var trevligt, dock kastade J en kotte på min arm så jag började blöda! Ont gjorde det också. Stupid.

Nu har chili somnat i min säng, har han inte försvunnit när jag borstat tänderna får jag lyfta bort honom, och stackaren bli så förvirrad när man lyfter honom när han sover.. Awh, nej - time to sleep. S, läser du så kommer jag till skolan runt 10.30. Jag vet att jag sa tio, men jag orkar inte!

Kommentarer
Postat av: S

yoyo, va bra. jag ska också ta sovmorgon eller nja jag kommer endå inte att kunna vakna tidigare än 09.00 och provet är inte förrens 15.00. So det blir perfect!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback