I guess we're really over

Hemma från Åland igen! Det var jag redan igår men då orkade jag inte skriva ett inlägg. Åland var supermysigt. Vi badade, bastade, var ute och åt god mat. Dock så har jag dragit på mig en förkylning såhär till Norge och allt. F that! Men med näs-spray, halstabletter och sömn så fixar det sig! Justja, lite läskigt. När vi åkte till Åland så träffade vi V med familj, och när vi åkte hem träffade vi N med familj. Hur stora chanser är det?

Nu sitter jag i sängen och målar naglarna, dricker redbull, lyssnar på Papa Roach och googlar
miss hannah beth. Förlåt S, jag vet att du hatar sceen queens - det gör jag med, men jag gillar henne! Hon är iallafall ingen Audrey, dessutom är hon snygg! Jag bör packa mina saker och fara hem till mamma, men jag orkar inte riktigt än.. Och vet ni vad? Det är bara TVÅ dagar kvar till jag ska se Panic At The Disco!



ÅLAND!

Kommentarer
Postat av: Sophia

och jag såg dig när du skulle kliva på bussen till båten :p

Postat av: s

Jag dricker också redbull just nu :), and btw där här är så pinsamt. Men jag har börjat lyssna på värsta sceene queen bandet; http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=230323216 - Låten I like Money är såå bra!

2008-06-22 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback