damn you look good and I'm drunk.

Idag kom våra t-shirts från fueled by ramen.. Vilken lycka! Dessutom kom Cobra albumet, "Viva La Cobra". Så när jag får min The Cab skiva så är min samling komplett... so far!

Förutom det har dagen varit superskön, och jag fick MVG på nationella engelska speaking. Superkul det också. Yey, det har varit en bra dag. Var dock lite emo över spanskabetyget eftersom hon fortfarande velade mellan vg/mvg men sen hade jag en pratstund med Sreynech, Emma och Lisa i klassrummet. Mådde genast mycket bättre. I will miss you so bad nästa år. :'/ Självklart kommer jag sakna dig också, Niclas. Och dig Ellen! Ni är mina favorit bp1a-are, forever :]

Nu ska jag kolla hur mycket minus jag ligger i min ekonomi, sen klappa min paramore-tröja.

Kommentarer
Postat av: S

ja, samtalet var fint. We had a moment there :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback