come closer to me baby, I've got everything you need.

Så var tisdagen slut. Imorgon ska jag till the embassy of the united states in Stockholm. Jag är nervös. Det skulle tydligen vara ordentlig klädsel, därav inga jeansshorts! Så damer och herrar, jag ska ha klänning imorgon. Shorts är ett no, och jeans är för varmt. Vi ska nog hinna med ett besök till Bengans skivbutik innan vi lämnar huvudstaden också, ska ni se. Och så ska jag inhandla det senaste nummret av AP på stationen. Great!

Nu målar jag mina naglar och ser ut som ett pucko när jag spretar med fingrarna. Jag ska ladda in The Auditions album på iPoden, sen sova. Jag ska trots allt upp 06.30 imorgon! Wish me luck, och classmates - ha så kul när ni räddar världen imorgon!

Kommentarer
Postat av: S

HELLO HEY, glömde att ge dig pengarna för tidinigen, men jag hoppas att du endå kan köpa en till mig, så får du pengarna sen när du kommer hem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback