blinded by the light

Idag har jag haft en superbra dag med klassen. Gröna Lund var super, trots regnet. Vi åkte karuseller och gick i spökhuset, som vissa fann otroligt läskigt. Hahah! Det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjort idag. Dock var jag jättenära på att börja gråta när jag skulle krama om klassen - fast jag vet att jag kommer träffa många av dem i sommar.

Well, nu funderar jag på att hoppa in i duschen, och om ett tag kommer S hit, för guess what... VI SKA TILL HULTSFRED IMORGON! Jag är supertaggad då det ska bli varken varmt eller kallt, och sol med moln! Och paramore har skivsignering!!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag han inte se er så mkt idag! Hoppas ni får det superbra i Hultsfred nu! Lär ses när du har tid :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback