all your wishes they will sink like stones

DAGENS PLAYLIST: blandade spår på iPoden.
DAGENS KLÄDSEL: jeans, blått linne, vit kofta.
DAGENS DUSCH: imorse (14.15) för att vakna till.
DAGENS FRISYR: utsläppt it is.
DAGENS SMINK: lite eyeliner och kajal, böjda ögonfransar.
DAGENS PARFYM: chanel - chance.
DAGENS HÄNDELSE: jag fick tillbaka min mobil som varit på lagning sen maj!
DAGENS PLANER: käka middag, bränna dvd, packa mina saker, åka till pappa sen träffa A.
DAGENS VILL HA: the cab skivan jag beställde för länge sedan. och sol!
DAGENS SAKNAD: hovefestivalen. panic at the disco. folkin' around.
DAGENS DROG: sockerfri red bull. muuums.
DAGENS TRÅKIGASTE: att jag är så trött. jag menar, jag sov 12 timmar i natt.
DAGENS FINASTE: texten till "from a mountain in the middle of the cabins". det var den första låten jag älskade på "pretty.odd"
DAGENS KÖP: ingenting, skulle köpa nagellack men min färg finns ingenstans!
DAGENS MAT: gårdagens pizzabitar jag sparat. nyttigt, ohyes!
DAGENS SJUKA: min förkylning är rätt sjuk.
DAGENS MÅENDE: trött, förkyld men ändå rätt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback