would you hear me?

It's on. Jag, J och A ska vara vakna i 36 timmar i sträck. Kan bli rätt svårt då jag älskar att sova... men det fixar nog sig ska ni se!

Idag har jag tagit den sista sprutan mot hepatit ABZÖ? Jag vet inte, någon av bokstäverna. Så nu är jag färdigvaccinerad inför mitt high school year, visumet är fixat, min ansökan är godkänd och snart lämnar jag Sverige.

Efter vaccineringen åkte stan, mötte S och vi knallade runt ett tag. Jag köpte intensivtoning, jag vet inte riktigt om det syns men lite mer orange är det allt. Vi får se hur det där blir. Tack till S som orkade hjälpa mig. Nu ska jag måla naglarna, och ikväll ska jag spela fotboll med lite folk om vädret tillåter. Sen blir det att vara uppe hela natten och orka 36 timmar. Lova att ni håller på mig, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback