why don't you cry?

Sommaren är snart slut och jag börjar få mer eller mindre panik. Jag menar, det känns som jag inte gjort någonting alls i sommar. Fast ändå har jag haft en superbra sommar såhär länge. Jag menar, jag har börjat umgås jättemycket med Mickis igen. Jag har varit på världens bästa festival och sett Panic At The Disco med världens bästa festivalpartner S! Och jag var på Hultsfred..

Förutom det så har jag varit på Åland med Malin och Jessica, Limön med Niclas och Sreynech, Limön med "gänget", middagar med tjejerna, bara umgåts. Och ändå känns det som jag inte gjort något av min sommar..

Nästa uppdrag är att växla dollar, och fixa andra nödvändiga saker inför min USA tripp men det känns inte verkligt för fem öre, då jag varken har ett avresedatum eller en värdfamilj/stads-placering än. Och det är 12 dagar kvar till 5 Augusi då min "avreseperiod" börjar. Come on, EF?

Nåja, i kväll hade jag trevligt - vi kikade på dvd och snackade om fangirl minnen á la 12-åringar. Men what the fuck! "Vem är Chuck?!". Nu ska jag packa inför imorgon då jag drar ut till Limön för allmänt mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback