we've got a big big mess on our hands tonight

Idag har jag pratat med Marie från Malaysia igen, hon åker hem till Tyskland imorgon och there will be no more long conversations över msn om FBR band, Panic och livet i allmänhet. Hon fick mig att lova att inte bli fet när jag flyttar till USA (hon kommer vara borta till jag åker, ser det ut som) och hon har inget internet i Tyskland just nu. Jag blev nästan lite ledsen där, vi som har så roliga konversationer. Men hon skulle hålla mig uppdaterad på vad som händer i FBR världen när jag är på andra sidan atlanten. Awh honey, have a great time in Germany!

Nu ska jag måla mina naglar, sen ska jag knalla över till Adam. Jag har sagt att jag ska måla naglarna i typ en halvtimme nu, så nu ska jag göra det innan Adam blir irriterad och funderar vart jag tagit vägen.. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Linn

Det är egentligen helt sjukt att Brendon iaf bara va sjutton när hans karriär började... Så liten. Och man märker tydligt att han har kommit ur målbrått stadiet på pretty.odd :P

Men fever är ju speciellt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback