The angels get a better view, of the crumbling difference between wrong and right

PANIC AT THE DISCO - NORTHERN DOWNPOUR
Det känns som att den här låten är så mycket bättre än vad en video någonsin kan bevisa. För mig är den i alla fall det, och hur mycket jag än vill att hela världen bör höra den här låten så tycker jag inte det ska bli deras nästa singel. När jag hörde den live på hovefestivalen var jag helt struck. Jag tror inte ens jag sjöng med. Fast jag kan varje ord i låten. Jag bara stod där. Lyssnade. En tjej i publiken började storgråta och hade mascara i hela ansiktet. På något sätt förstår jag henne.

Kommentarer
Postat av: Linn

Vet exakt vad du menar! Varje gång jag hör den låten stannar hela världen upp. Och det finns inge bättre än Brendons röst i början av låten!

They got me :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback